10dk da Karşı Tarafın WHATSAPP'INI KALICI OLARAK NASIL KAPATIRIZ

 

Whatsapp hesap kapatma



   Merhaba dostlar , eski sevgiliniz , sevmediğiniz inanları veya arkadaşınızın whatsappını kalıcı olarak nasıl kapatırız yolunu gösericem.
   Daha önce yayınlarımda whatsapp ele geçirmeyi anlatmıştım o yazımada  gidebilirsiniz.
İlk olarak karşı tarafın tel nosunu ve telefon markasını bilmeniz gerekmektedir.
    
  1) Gmail imize giriyoruz ve yeni mail yazıyoruz.
       Alıcı ; support@whatsapp.com
        
      Mesaj; Mesajın içeriğinde telefonunuzun çalındığını veya kaybolduğunu söylemeniz gerekmektedir.Whatsapp mesajlarımın okunmasını istemiyorum gibisinden kafanıza uyarlayarak yazın ve whatsapp hesabımın dondurulmasını istiyroum diyin.
       
      Yaklaşık 10 dk içinde size yeni mail gelecek.Mailde telefon nuımaranızı ve telefon modelini isteyecektir.Telefon numarasını ülke kodu ile yazın(Türkiye ülke kodu +90)

   2) Telefon numarasını ve telefon modelini maile yazıyoruz.Size 48 içinde mesaj gelicektir , hesabınız donduruldu mesajı.
        Eğer 30 gün boyunca telefonumuı geri aldım buldum vs. hesabım aktif edilsin mailini atmaz iseniz whatsapp o numaraya birdaha açmamak üzere kalıcı olarak kapalı olacaktır. 




2 yorum:

  1. Maili yolladım dönen olmadı 15 dk oldu

    YanıtlaSil
  2. İlla 10 dk içinde olucak değil. Şuan içinde bulunduğumuz kaosu düşünürsek gecikmeleri normal. Yazdığım saate göre şuan gelmiş olması gerekiyor. Hayırlı geceler.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.